مدیر حوزه هنری استان قزوین از تشکیل باشگاه یا مرکز رشد ادبیات پایداری  خبر داد.

محمدرضا امامقلی مدیر حوزه هنری استان گفت: یکی از مباحث مهم در دوره تحولی جدید حوزه هنری، توجه جدی به ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی است و ما به عنوان حوزه هنری توجه جدی به این حوزه داریم.

وی اظهار داشت: ایده خلاقانه تشکیل باشگاه یا مرکز رشد ادبیات پایداری و آفرینش‌های ادبی و استفاده از ظرفیت نویسندگان مجرب حوزه ادب پایداری به ما این تجربه را آموخت که می‌توان از همه ظرفیت‌های فرهنگی استان برای ثبت و ضبط اسناد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کرد.

امامقلی تصریح کرد: در راستای تشکیل باشگاه یاد شده برای تدوین و تنظیم کتب ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی در سه بخش خاطرات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پیشرفت‌های انقلاب تمرکز داریم و برنامه‌های خود را پیراموان این بخش‌ها تدوین کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه حوزه هنری جریان ساز ادبیات پایداری و انقلابی در جامعه است، تاکید کرد: امسال تولید کتب ادبیات پایداری در استان از رشد بالایی برخوردار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده، از مزایای ترویج و توسعه ادبیات پایداری و مقاومت است.

امامقلی افزود: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده، حفظ و تقویت روحیه وحدت و دشمن‌ستیزی و نیز الگوسازی از شخصیت‌های برجسته و نمونه جنگ برای نوجوانان و جوانان، از مزایای ترویج و توسعه این نوع ادبیات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.